17 år och mamma till Novalie

~Äntligen!~

Publicerad 2013-02-03 20:35:16 i Allt och inget, Novalie,

Nu är äntligen bus hemma igen, hemma hos mamma! Vi har busat och gosat hela kvällen tills hon somnade för inte längesen. Får se om hon somnat för natten eller om hon tänker vakna igen, förhoppningsvis sover hon vidare så inte dygnsrytmen börjar knasa igen. 
Just nu sitter jag och kollar på "Grabben i graven bredvid" och sen blir det en film till vid 21 men jag har fortfarande inte bestämt mig för vilken jag tänker se. Någon mer uppdatering idag blir det nog dock inte men åh andra sidan så har jag fortfarande inte riktigt hittat blogglusten så det blir lite hipp som happ det här tills den är tillbaka.

//xoxo Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia

Jag är en tjej på snart 18 år och i den här bloggen får du följa mig och hur jag försöker få ihop vardagen som ung mamma men framför allt får du följa min dotters utveckling. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela