17 år och mamma till Novalie

~Sliten mamma!~

Publicerad 2013-02-17 15:51:51 i Allt och inget,

Usch nu sitter jag här och tänkte passa på och skriva lite medan bus sover bredvid mig i soffan. Är riktigt sliten idag, känns som en sån här "dagen efter" ni vet, trots att jag bara satt hemma igår, dock kom jag i säng alldeles för sent och det spelar nog in rätt mycket. Ikväll blir det nog sova tidigt, vilket jag nästan alltid brukar säga åt mig själv men det är inte ofta det händer dock... Här hemma håller jag tummarna för att bus ska få förbli frisk, fick hem henne i fredags eftersom Johannes var sjuk och hon var lite sådär men nu mår hon bra, dock har min lillasyster här hemma fått influensa. Inte så kul...jag är iaf frisk och i veckan som kommer händer massor! Hade tänkt handla lite kläder åt bus, träffa min bästis och troligen träffa Johannes bl.a. Det är helt enkelt sånt som märks och jag ska försöka hålla er uppdaterade. 

//xoxo Mia
 

Kommentarer

Postat av: Mirran

Publicerad 2013-02-17 22:14:29

Hur är din relation med johannes nu?:)

Svar: Ojj, bra fråga, vad ska man säga? Den finns, typ? Nej men den är väl inte jättebra fast inte heller jättedålig. Vi är artiga mot varandra skulle man kunna säga. Ibland känns det som vi är främlingar trots att vi har barn ihop, knäppt jag vet men så är det :)
Mia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia

Jag är en tjej på snart 18 år och i den här bloggen får du följa mig och hur jag försöker få ihop vardagen som ung mamma men framför allt får du följa min dotters utveckling. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela