17 år och mamma till Novalie

~Uppriktigt ledsen~

Publicerad 2013-02-15 12:08:15 i Allt och inget,

Jag är ledsen för att jag inte skrivit men ja, jag har bara inte gjort det. Inte det att jag varit upptagen precis för det har jag inte, jag har till och med loggat in och stirrat på den här tomma rutan många gånger men det har bara inte gått. Det har inte funnits några ord, ingen skrivlust och ingen inspiration. 
Jag brukar bara behöva sätta mig här och skriva en mening sedan kommer inlägget av sig själv, det går ut från hjärnan till fingrarna som bildar orden på tangenterna, så enkelt brukar det vara...men dom här 11 dagarna har det inte funkat så. Jag vet inte vad jag skriva om riktigt mer än att jag ska skärpa mig. 

//xoxo Mia

Kommentarer

Postat av: Miranda falk

Publicerad 2013-02-15 15:49:29

Kul att du är tillbaka! Kollar bloggen varje dag 😄❤

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia

Jag är en tjej på snart 18 år och i den här bloggen får du följa mig och hur jag försöker få ihop vardagen som ung mamma men framför allt får du följa min dotters utveckling. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela