17 år och mamma till Novalie

~Käka leksaker~

Publicerad 2013-01-25 18:07:32 i Novalie,

Japp i förrgår satt jag och bus i soffan, japp vi satt, hon satt själv. Efter ett tag satte jag fram en leksak som hon självklart ser som gourmetmat och börjar käka på. Ska tillägga att det inte fanns en chans för henne att få in hela men ja, försöka kan man ju alltid. 
Just nu sitter vi i köket och lyssnar på babblarna, alla som har barn förstår nog vad jag menar när jag säger att barn verkligen älskar dessa små filurer och vi mammor och pappor kan oftast låten utantill. 

//xoxo Mia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia

Jag är en tjej på snart 18 år och i den här bloggen får du följa mig och hur jag försöker få ihop vardagen som ung mamma men framför allt får du följa min dotters utveckling. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela