17 år och mamma till Novalie

~Maginfluensa!~

Publicerad 2013-01-30 08:18:00 i Allt och inget,

Yes årets första maginfluensa knackade på dörren imorse. Hade ont i magen när jag gick och lade mig vid halv 2 ungefär men trodde bara att jag var hungrig. Låg sedan vaken mestadels av natten eftersom jag hade den där känslan av att något är på gång och jag hade fortfarande ont i magen men det var konstigt ont på något sätt.
Vid 22 minuter över 7 steg jag iaf upp och kräktes dom 5 första gångerna och nu ligger jag här och försöker trycka ner den där pytteklunken med vatten som så envist försöker ta sig upp igen. Antar att den kommer lyckas om en liten stund...tills dess tänker jag ligga kvar här i sängen. Godnatt kära vänner, räkna inte med någon uppdatering mer idag.

//xoxo Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia

Jag är en tjej på snart 18 år och i den här bloggen får du följa mig och hur jag försöker få ihop vardagen som ung mamma men framför allt får du följa min dotters utveckling. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela