17 år och mamma till Novalie

~Mår du bättre nu?~

Publicerad 2013-01-23 23:55:23 i Personligt,

Mår du bättre av att snacka om mig gömd bakom din dataskärm? Jag är varken blind eller dum och jag är nyfiken av mig. Jag är bra på att luska och leta och fann något jag önskar att jag kunde blunda för. Det spelar ingen roll för mig om det ligger sanning eller osanning i ditt snack, det som sårar mig mest är att du går och snackar om saker du inte har en aning om. Hoppas du mår bättre, att du får ut något av att sprida saker om mig. Om inte, vad var det då för mening med att öppna munnen från första början? 

//xoxo Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia

Jag är en tjej på snart 18 år och i den här bloggen får du följa mig och hur jag försöker få ihop vardagen som ung mamma men framför allt får du följa min dotters utveckling. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela