17 år och mamma till Novalie

~Problembarn~

Publicerad 2013-01-31 01:21:21 i Allt och inget, Personligt,

Jaa jag känner att jag skriver om väldigt mycket privata problem här just nu men tyvärr finns det väldigt många just sådana i mitt liv. Jag är i stort behov av att prata med någon, någon som inte känner mig alls men det närmaste jag kommer är och skriva i den här bloggen där jag inte ens kan uttala orden i rädsla för dom som läser. Jag har inga behov av att någon ska gripa in, jag klarade mig själv under hela tiden och jag klarar mig själv nu. Det enda jag är i behov av är att få säga det tillräckligt många gånger så jag kan bearbeta det, slippa tänka på det hela tiden, drömma om det och kunna gå vidare med mitt liv och glömma allt som varit.
Mina problem skulle få dom döda att vända sig i sina gravar och dom är tunga att bära på. Jag önskar att det aldrig hade skett något från början men det hände alldeles för mycket och jag tror inte ens att du ser på det på samma sätt som jag gör. 

//xoxo Mia

Kommentarer

Postat av: Miranda falk

Publicerad 2013-01-31 09:41:00

Det är bara att skriva på facebook!

Svar: Tack!
Mia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia

Jag är en tjej på snart 18 år och i den här bloggen får du följa mig och hur jag försöker få ihop vardagen som ung mamma men framför allt får du följa min dotters utveckling. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela