17 år och mamma till Novalie

~Sitta och stå~

Publicerad 2013-01-23 23:39:33 i Novalie,

Bus kommer nog inom snar framtid kunna sitta helt själv, hon kan sitta korta stunder själv innan hon ramlar åt något håll, och hon kan stå korta stunder när hon håller i eller lutar sig mot något. Hon börjar bli väldigt stadig och stark den tjejen! Det är en sak som är säker. Man kan ju undra var i all världen tiden tar vägen? Var på bvc och vågen stannade på hela 7280 gram och hon är 65 cm från topp till tå! Stora tjejen, helt klart! Kan knappt fatta att hon är så stor och för bara en kort tid sedan var hon så liten, så smal, så bräcklig. Det är helt ofattbart!

//xoxo Mia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia

Jag är en tjej på snart 18 år och i den här bloggen får du följa mig och hur jag försöker få ihop vardagen som ung mamma men framför allt får du följa min dotters utveckling. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela