17 år och mamma till Novalie

~Träningsvärken from hell...~

Publicerad 2013-01-28 23:18:35 i Personligt,

Japp kändes rätt kul och skönt men samtidigt väldigt ovant att vakna upp med träningsvärk imorse och det var med minst sagt stapplande steg jag tog mig upp för trappan, det var mindre kul och det har blivit ytterligare några stapplande rundor upp och ner för trappan under dagen. Förut satt jag och kollade på träningskläder och löparskor av alla dess möjliga slag. Har bestämt mig för att ta tag i det här nu en gång för alla, börja springa osv men för det behövs det några vettiga skor och kläder till. Känner inte för att ge mig ut i jeans och tygskor precis. Men men man får väl helt enkelt se om jag fastnar för något, nu ska jag kolla vidare lite innan jag sakta men säkert tänker dra mig mot sängen för lite välbehövlig sömn. Det är ju bäst att passa på nu när jag är ledig en vecka...synd bara att tiden ska gå i snigeltakt när man inte har någon att busa och gosa med.

//xoxo Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia

Jag är en tjej på snart 18 år och i den här bloggen får du följa mig och hur jag försöker få ihop vardagen som ung mamma men framför allt får du följa min dotters utveckling. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela