17 år och mamma till Novalie

~Tröttnat nu...~

Publicerad 2013-01-20 14:30:50 i Allt och inget,

Ligger i sängen, fryser, skakar, gråter. Har så otroligt ont så det är inte sant och inga värktabletter hjälper mig. Vems påhitt var det egentligen att kvinnor ska ha mens varje månad? Jag har sagt det förut och jag säger det igen, om jag någonsin hittar den personen får h*n det inte lätt! Känns inte alls kul att jag ska må så här nu när jag ska hämta hem bus men jag tänker bita ihop och vara en så bra mamma som jag kan vara, oavsett denna outhärdliga mensvärk. Det första jag gjorde imorse när jag klev upp var att kräkas eftersom jag hade så ont. Nu ska jag ta en ipren och försöka göra mig i ordning, sitter i myskläder, har inte ens orkat masa mig upp för att ta på en bh men nu hoppas jag att det åtminstone släpper lite. Så att jag orkar skratta och busa med min fina dotter. Imorgon blir det att sätta in en spiral och hoppas hoppas att mensen försvinner nu, hon sa att det var stor chans för det och jag ger henne och spiralen allt mitt hopp för tillfället. Man ska verkligen vara noga med vad man önskar och jag tänker då aldrig mer önska att mensen ska dyka upp!

//xoxo Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia

Jag är en tjej på snart 18 år och i den här bloggen får du följa mig och hur jag försöker få ihop vardagen som ung mamma men framför allt får du följa min dotters utveckling. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela