17 år och mamma till Novalie

~Tvätt, tvätt och åter tvätt~

Publicerad 2013-01-06 23:31:53 i Allt och inget,

Känns som att tvättmaskinen kommer bli min bästa vän när jag är klar, har så otroligt mycket som ska tvättas och det mesta utav det är Novalies kläder och jag kan ärligt säga att jag känner mig lite kluven. Vet inte om jag ska lägga undan det mesta hon har i storlek 62 eller fortsätta med det veckan ut också, själv tycker jag nämligen att det börjar bli aningen litet. I alla fall bodysarna, byxorna kan hon fortfarande ha men ska man ta på henne en body i storlek 62 är det jobbigt, trångt. Men jag vet inte, kanske har kvar kläderna veckan ut åtminstone och sedan lägger jag undan dom i helgen. Stor börjar hon bli i alla fall och det känns helt overkligt när man plockar upp en body i storlek 56 och tänker att en gång drunknade hon i den totalt och nu börjar hon växa ur storlek 62! 
Fast jag måste erkänna, hur mycket jag än saknar spädbarnstiden så älskar jag att följa hur hon utvecklas! Det finns inget roligare!

//xoxo Mia

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-01-08 17:46:46

hur mycket äter din dotter? eller skulle du kunna göra ett inlägg med vad ni har för matschema och dagliga rutiner om ni har några?:) skulle vara kul att veta hur andra gör:)

Svar: Självklart kan jag göra det, kommer upp imorgonkväll så håll utkik! :)
Baambieh

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia

Jag är en tjej på snart 18 år och i den här bloggen får du följa mig och hur jag försöker få ihop vardagen som ung mamma men framför allt får du följa min dotters utveckling. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela