17 år och mamma till Novalie

~Yes, shoppinggalen osv~

Publicerad 2013-01-26 18:31:56 i Allt och inget,

Åkte in till Mjölby med pappa förut för att jag skulle handla ersättning, endast ersättning. Allt jag handlade gick på 412 kronor och ja det var ju helt enkelt mer än bara ersättning som slank ner i vagnen. Jag lyckades få med mig våtservetter, 3 burkar barnmat, nappar, bitring, smörgåsrån, rakhyvlar, deo, 1 chokladkaka och 2 paket tuggummin utöver dom där 2 paketen med ersättning som jag skulle ha. Hädanefter tänker jag inte gå och handla, så är det bara. Kommer ju bli totalt fattig om jag ska hålla på såhär! 
Nu har jag åtminstone handlat hem ett paket med baby semp 2 så nu ska vi börja gå över från 1an till 2an. Förhoppningsvis går det bra. 
Bjuder på en bild på dagens åkainakuttillmjölbyföratthandlaersättningmenkommerhemmedhundrasakertill-outfit. Någon bild på Novalies kläder fick jag inte eftersom hon tyckte det var bättre att somna istället för att ta på sig byxorna...och så somnade hon i bilen med. 

//xoxo Mia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia

Jag är en tjej på snart 18 år och i den här bloggen får du följa mig och hur jag försöker få ihop vardagen som ung mamma men framför allt får du följa min dotters utveckling. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela